naslovna putuj sigurno
    jet set turistička agencija putujsigurno

    JET SET TRAVEL

    false
    JET SET TRAVEL DOO BEOGRAD (STARI GRAD)
    37
    5
    113/1240

    Podaci o turističkoj agenciji

     Vaše poverenje je naša briga, zato turističke agencije ne mogu da plate da se recenzije putnika uklanjaju ili menjaju. Saznajte više.

    Vladimir's picture
    Vladimir Martinović
    1
    Srednja ocena: 
    4.00

    Reklamacija

    na pružene usluge putnicima od strane Turističke agencije Jet Set Tavel.

     

    U peridu od 29.04.2016. do 04.05.2016. putovao sam (Vladimir Martinović) sa svojom suprugom (Ceca Martinović) i prijateljima (Suzana i Dejan Živić i Sanja i Siniša Miletić ) za Prag. Putovanje je ugovoreno sa Turističkom agencijom Jet Set Tavel. Broj potvrde-ugovora o putovanju, za navedene osobe-putnike je  46617. Dokaz o izmirenoj uplati je prikazan na slici br 1.

    Slika broj 1

                Polazak autobusa za Prag je kasnio jer se prvo nije pojavio na dogovorenom parkingu u 18 i 30, već 20 minuta kasnije.

    Vodič puta, za naš autobus (broj 5) po imenu Jasna (konspirativno ime, prim. aut.). Prezime vodiča, ili kako sebe zove “fri lenser” je neutvrđeno, mada liči da je Pazarac, slika br.2. Prema navedenom matičnom broju, rečeno mi je da se Jasna Pazarac ne vodi da živi u Srbiji. To možda nas i ne bi trebalo da zanima, ali je toj osobi poverena realizacija putovanja do Praga i nazad u organizaciji Turističke agencije Jet Set Tavel. Jasna se nije snalazila ni da putnike rasporedi, jer su, za Boga, promenjeni, tj izokrenuti brojevi na autobusu na sprat.

    Sledeća neprijatnost je čekanje preko 2 sata na mađarskoj granici. Sem da su “sitnice” u pitanju i da Mađari “nešto traže” od naših vozača, nismo imali druge informacije od vodiča-“fri lensera” Jasne. “Brzo će se sve završiti” i “da ne brinemo” , bile su reči vodiča. Ispostavilo se, prema priči vozača, da su oni žrtve papirologije i da se sve na njima “slomilo”. Naime Vozač, Dostanić Saša, je tog 29.04.2016. već vozio iz Beča. U drugim papirima su Mađari utvrdili da se vodi na bolovanju. Onda su platili neku kaznu oko 200 evra i nastavili smo putovanje. Kako je sve kasnilo, tako i obilazak praga u popodnevnim satima. U hotel-hostel ili, šta već, stigli smo u kasnim popodnevnim satima. Treba napomenuti da je u ponudi bio hotel sa 3 zvezdice tj. jedan od dva navedena na njihovom sajtu i to Hotel Juno i Hotel Amedia Praha. Ni jedan od navedenih hotela nije bio, već pomenuti hotel-hostel AO. Agencija nas je obavestila, pred početak putovanja, o imenu hotela pod nazivom Strižkov. Jedina veza je što je hostel-hotel u ulici Strižkov.

    Sledeće neprijatno iznenađenje je po ulasku u sobu, koja je bila nenameštena i sa smećem u kanti. Zaključili smo da osoblje nije ni nameštalo sobu, što smo reklamirali i dobili drugu.

    Već prvog dana u Pragu, pre obilaska, vodič Jasna je prikupila novac za željene fakultative. Uplatili smo (nas šestoro, navedenih) za Drezden i krstarenje Vltavom.

    Kako sutradan nismo otišli u Karlove Vari, mi smo obišli Prag i odlično se proveli. Ovo navodim iz razloga što smo već sutradan, čim smo se uključili u grupu i čim nas je preuzeo vodič-“fri-lenser”, ponovo se stvari komplikuju. Naime Jasna nije mogla, zbog grla, da ide sa nama.

    Prevoznik Sirmium i naš autobus nije išao zbog, shvatili smo kasnije, kakvih problema između agencije i vozača.

    U startu , za polazak do Drezdena , zahvaljujući  organizaciji vodiča, čekali smo preko 1 sat na benziskoj pumpi, na autoputu, da se prikupe grupe u drugi autobus, iz 4 hotela. Rekli su nam čak da vodiča po Drezdenu, Tanju, nisu mogli da probude i da je bila nezainteresovana za polazak. Prevoz do Drezdena samo što nije ličio na film “Ko to tamo peva”. Nekoliko zaustavljanja, zbog dolivanja rashladne tečnosti i iscrpne priče sa zamenskim vodičem gde smo saznali kompletnu pozadinu problema između TA Jet set Travel i prevoznika Sirmium.

     U Drezdenu je vodič Tanja protrčala znamenitosti,  bez imalo truda, iako, napominjem, da poznaje materiju, tj struku vodiča. Najviše je govorila, sebi u bradu, bez pokušaja da malo “pojača”, jer se obraća grupi i vodi grupu.

    U hostelu-hotelu na zadnji dan putovanja, dočekalo nas je obaveštenje o promeni časa polaska i to u 17h, umesto u18h. I to ne bi bio problem da nije bilo dodatnih izmena u načinu organizovanja i manipulisanja putnicima od strane vodiča. Vodič-“fri-lenser” nas je u trenutku napuštanja hostela-hotela, u autobusu, obavestila o otkazivanju krstarenja Vltavom. Rekla nam je da se nije prijavio dovoljan broj putnika i da će vratiti novac u toku dana. Tek kasnije, kada smo se prikupili u autobusu, na dogovorenom mestu i dogovoreno vreme , u 17h, krenuli smo put Beograda. E onda počinju da se gomilaju problemi. Već na prvoj pauzi, na pumpi, nakon 1 sat vožnje, Jasna (vodič-“fri-lenser”) nam je rekla da su pare od fakultative date na izmirenje troškova hotela i da je potrebno da skupimo po 10 evra na ime “karte”, ako mislimo da nastavimo za Beograd. Mi, putnici, koji smo platili na vreme sve potrebne obaveze prema agenciji, nismo mogli da verujemo da ovako nešto od nas mogu da traže.

    Vozači potvrđuju da je njihov direktor (agencija prevoznika-Sirmium-prim. aut.) tražio da putnici iskupe novac. Na pitanje vozača, upućenom direktoru Sirmiuma šta će sa malom decom, odgovorio ime je:”Njima, po pola karte, tj. 5 evra”. Posle prepucavanja između putnika i vodiča, putnika i vozača, putnika i putnika, iskupljena je određena svota novca-slika 2.

     

    Slika broj 2

    Napomena: “Karte”, koje nam  je vozač (Saša Dostanić) uručio, date su  Juti na kopiranje.

    Novac koji se vidi, na slici 3, je prikupljen od putnika za “kartu” do Beograda.

     

    Slika broj 3

    Dokaz o uplati fakultative-krstarenje Vltavom-slika broj 4.

     

    Slika broj 4

    Na slici broj 5 je spisak putnika, ažuriran od strane vodiča, koji su platili željene fakultative.

     

    Slika broj 5

                         Na kraju vas podsećam da ne može da radi ko šta hoće i da postoje zakoni. Novac koji je dat, mora biti vraćen, u najskorije vreme.

    S poštovanjem, oštećeni putnik:Vladimir Martinović, dipl. maš. inž.

     

    Smeštaj: 
    6
    Your rating: 6
    Odnos cena/kvalitet: 
    8
    Your rating: 8
    Sadržaj programa putovanja: 
    7
    Your rating: 7
    Prevoz: 
    1
    Your rating: 1
    Odnos prema putniku: 
    1
    Your rating: 1
    Realizacija programa putovanja: 
    1
    Your rating: 1
    Metropole
    Prag
    April 2016
    Smeštaj: 
    Strižkov
    Naziv prevoznika: 
    Sirmiumbus
    Ova recenzija je subjektivno mišljenje putnika, a ne mišljenje kompanije putuj sigurno.

    Podelite sa prijateljima

    Katarina J.'s picture
    Katarina J.
    1
    Srednja ocena: 
    1.00

    Prevarantska agencija, turisticka mafija u najgorem smislu. Otkazano putovanje za Svajcarsku 4 sata pred put, prodali su nam nepostojecu ponudu jer nikakvi aranzmani nisu sklopljeni sa pomenutim hotelima iz ponude, dakle unapred osmisljeno. Novac jedva povracen, zahvaljujuci JUTI. Saznali smo u tom procesu da nisu isplacivali vozace, vodice, da su putnici sa ranijih putovanja bili smestani u jako losim i udaljenim hotelima, a sto je najtragicnije, vlasnik nije uhapsen, agencija nije zatvorena, ljudi uplacuju letovanja.... Mi smo takodje bili naseli zbog jeftinog aranzmana, ali razlika od 50e ne pokriva sigurnost koju pruza neka druga agencija, a o usluzi tek da ne govorim.

    Smeštaj: 
    1
    Your rating: 1
    Odnos cena/kvalitet: 
    1
    Your rating: 1
    Sadržaj programa putovanja: 
    1
    Your rating: 1
    Prevoz: 
    1
    Your rating: 1
    Odnos prema putniku: 
    1
    Your rating: 1
    Realizacija programa putovanja: 
    1
    Your rating: 1
    Metropole
    Švajcarska
    April 2016
    Ova recenzija je subjektivno mišljenje putnika, a ne mišljenje kompanije putuj sigurno.

    Podelite sa prijateljima

    Dragan Jovicic's picture
    Dragan Jovičić
    1
    Srednja ocena: 
    1.00

    Jedan sam od prevarenih putnika ove agencije za Cirih oko Uskrsa, tačnije bilo nas je dvoje...

    Da skratim priču, posle mesec i po dana prenemaganja, psovki, obostranih pretnji i optužbi, intervencije turističke inspekcije i čega sve ne, uspeo sam juče da preko DDOR Novi Sad i YUTA naplatim svoja potraživanja zbog nerealizovanog putovanja i stvarnih troškova i njima svaka čast.

    Ono što želim da upozorim sve one kojima se Jet set učini primamljivim je sledeće. Agencija Jet set travel DOO Beograd je u blokadi 1.571.739,82 din sa današnjim datumom i to možete proveriti na NBS. U međuvremenu je 06.06.2016. vlasnik Dragoje Milinković ovu agenciju koja je u blokadi od 04.05.2016. iz Takovske 36 u Beogradu, kao i ogranak u Trsteniku preneo na Roberta Feješa iz Novog Sada i na novu adresu Partizanskih baza 9 u Novom Sadu sa novim poslovnim imenom Jet set travel DOO Novi Sad. Ovom preduzeću licenca za organizatora turističkih putovanja je oduzeta upravo 06.06.2016.

    Istovremeno, Dragoje Milinković je nakon puštanja niz vodu stare, krenuo u proces registracije nove agencije i to korak po korak, što se može proveriti na sajtu APR. Najpre je 26.05.2016. preduzeće Dominas DOO iz Uba, sa adresom Ub, Braće Nenadović 111, čiji je zakonski zastupnik Jelena Tončić, a pretežna delatnost 7022 - Konsultantske aktivnosti u vezi s poslovanjem i ostalim upravljanjem, promenilo podatke u: Dominas DOO Beograd, sa adresom Beograd/Palilula, Takovska 36, zakonskim zastupnikom Dragojem Milinkovićem i pretežnom delatnošću 7911 - delatnost putničkih agencija. Promena imena u Jet set travel DOO je tada odbijena od strane APR, jer je već postojalo preduzeće sa istim imenom (kakav pokušaj !?). Već 01.06.2016. Dominas DOO Beograd menja ime u Jet set travel 2016 DOO Beograd, a jedini član, tj. vlasnik postaje, zamislite, Dragoje Milinković! 

    I to nije sve. Ovo novo, veoma aktivno preduzeće Jet set travel 2016 DOO iz Beograda 09.06.2016. dobija novog direktora Jelenu Čakarević, da bi samo 8 dana kasnije 17.06.2016. direktor ponovo postao Milinković. Na sreću, ovog preduzeća i dalje nema u registru turističkih agencija sa licencom, mada ko zna...

    Pa vi dragi moji, kako hoćete... Imate pravo da verujete u "povoljne" ponude ove agencije, bilo stare ili nove i ovog primernog srpskog "preduzetnika", tj. bizMismena, u sjajne kritike i ocene na ovom sajtu, ali dobro proverite pre nego što planirate putovanje, a naročito kada dajete novac unapred!

    Smeštaj: 
    1
    Your rating: 1
    Odnos cena/kvalitet: 
    1
    Your rating: 1
    Sadržaj programa putovanja: 
    1
    Your rating: 1
    Prevoz: 
    1
    Your rating: 1
    Odnos prema putniku: 
    1
    Your rating: 1
    Realizacija programa putovanja: 
    1
    Your rating: 1
    Metropole
    Švajcarska
    April 2016
    Ova recenzija je subjektivno mišljenje putnika, a ne mišljenje kompanije putuj sigurno.

    Podelite sa prijateljima

    Marko Vojvodić's picture
    Marko Vojvodić
    1
    Srednja ocena: 
    8.83

    Mogu samo da kažem prezadovoljan. Sve je bilo odlicno organizovano, nije bilo kasnjenja, cak samo stigli ranije nekih 2 sata (nije bilo guzve na granici). A tako smo se i vratili bez kasnjenja, cak i nesto ranije opet jer smo izbegli smenu na granicnim prelazima :)

    Najveci plusevi ovog kratkog puta u Budimpesti su vodič Snežana, vozač "Džej" Duško. Snežana je neko ko bi mogao samo da bude primer kako se vode, oraganizuju putovanja eto toliko bi rekao. Uvek dostupna za pitanja, pomoc, generalno spremna da svima izadje u susret.

    A sada malo o driver-u Džeju, ukratko saljivdžija i pozitivan covek a najbitnije odlican vozac.Takodje kakav je bus vozio (oko mog godista sigurno 1980) vidi se da je iskusan i siguran vozac. 

    Mozda nekima ovo zvuci sporedno i ne vazno, meni jednostavno jeste bitno posle vise godisnjih izleta, mora i ostalih raznih voznji busevima da napisem i pohvalim ono kako sam doziveo ovo iskustvo odlaska, boravka, povratka.

    Sto se tice same Budimpeste moj predlog je aranzman od vise nocenja, ako nemozete da priustite arazman od nekoliko noci. Pre nego sto krenete na put raspitajte se po forumima i isplanirajte da sto bolje provedete vreme za aranzman od jedne noci/2 dana. Naravno sve zavisi od vodica i volje, zelje da vam takodje pomognu u bolje organizovanju vremena tokom boravka. Budimpesta je veliki grad ima dosta toga da se vidi obidje i dozivi, a naravno sve je to takodje subjektivn.

    Nisam zeleo da pisem kada samo stigli gde smo isli koliko smo proveli vremena, da li samo mogli ici ovde ili onde, da li je hotel udaljen ili ne. Drugi su to vec napisali i objasnili pre mene.

    Toliko od mene...

    Smeštaj: 
    7
    Your rating: 7
    Odnos cena/kvalitet: 
    8
    Your rating: 8
    Sadržaj programa putovanja: 
    9
    Your rating: 9
    Prevoz: 
    9
    Your rating: 9
    Odnos prema putniku: 
    10
    Your rating: 10
    Realizacija programa putovanja: 
    10
    Your rating: 10
    Metropole
    Budimpešta
    Maj 2016
    Smeštaj: 
    Hotel Romai ***
    Naziv prevoznika: 
    Evropabus
    Ova recenzija je subjektivno mišljenje putnika, a ne mišljenje kompanije putuj sigurno.

    Podelite sa prijateljima

    Andrea's picture
    Andrea
    1
    Srednja ocena: 
    1.00

    Ne mogu reci da sam putovala sa njima , jer sam ih 4 dana pre puta pozvala da pitam vreme polaska i dobijam odgovor da ce put VEROVATNO biti odkazan jer nema dovoljno prijavljenih, ali da ce zvati u toku dana. Iako je u ugovoru krajnji rok za to 5 dana pre puta.! Sve je pocelo kada sam na popustima videla kupon za putovanje u Barselonu sa posetama Nice i Venecije. Kupila sam kupon i pozvala agenciju da se raspitam i kazem da cu doci sutra da uplatim. Sve su potvrdili i zapisali moje ime. Medjutim kada smo se pojavili sutra oni su rekli da aranzman vise ne kosta 99 e nego 139. Posle krace raspravke platila sam 99 e, kao sto je vece pre toga i bilo dogovoreno i rezervisano. Zatim su hteli da mi uvale kupon od 980 dinara iako sam na sajtu "moj kupon" preuzela isti besplatno. Naravno novac sam dala i kada sam pocela da shvatam njihovu "politiku firme" i cim sam dosla kuci pocela sam da citam komentare (na moju veliku zalost kasno , jer je novac vec bio kod njih) . Hocu da vam kazem da ovu agenciju zaobilazite u sirokom luku, jer je ovo sramota sto postoji !!! Nije mi jasno kako pored svega sto rade ljudima nisu odavno zatvoreni. Bolje platite i malo vise, ali da znate za sta dajete , a ne da prodjete kao ja. Njima je ocigledno trebao novac da "okrenu" . Rok za vracanje novca je 15 dana , tako kazu. Pa cemo videti hoce li tako biti, ako ne , idemo na sud...

    Smeštaj: 
    1
    Your rating: 1
    Odnos cena/kvalitet: 
    1
    Your rating: 1
    Sadržaj programa putovanja: 
    1
    Your rating: 1
    Prevoz: 
    1
    Your rating: 1
    Odnos prema putniku: 
    1
    Your rating: 1
    Realizacija programa putovanja: 
    1
    Your rating: 1
    Metropole
    Barcelona
    Maj 2016
    Naziv prevoznika: 
    Jetset trav
    Ova recenzija je subjektivno mišljenje putnika, a ne mišljenje kompanije putuj sigurno.

    Podelite sa prijateljima