naslovna agencije
    plana tours logo putuj sigurno

PLANA TOURS

Ljiljan's picture
    Ljiljana Garic
    8.50

Putovala sam preko Plana tours-a, ali u Grcku. Jako korektna agencija...realno, cim je toliko dugo opstala na ovom nasem ludom turistickom trzistu, dovoljno govori o njoj. :))

Leto
    Grčka
    June 2014

Milos Grujic's picture
    Milos Grujic
    9.67

Docek Nove 2015. godine proveo sam u Parizu sa devojkom,putujuci uz Plana tours.

Agencija isprva jeste za 20-30 e skuplja u odnosu na druge agencije za iste destinacije u istom periodu ali sinonim za Plana Tours kod mene kao putnika koji je isao na put od 4000 km autobusom jeste ORGANIZACIJA.

Organizacija putovanja je ovde na ekstremnom nivou, na svako pitanje koje sam imao u vezi sa puovanjem uopste dobio sam detaljan i pouzdan odgovor tako da jedino sto mi je preostalo jeste da uzivam. Organizacija i originalnost se videla vec na samom pocetku pri kretanju iz Beograda: Detaljno smo upuceni u najsitnije detalje u vezi sa putovanjem, vremenskim rasporedom, samim gradom tako da uopste nisam brinuo ni o cemu. Nedugo posle kretanja vodic Pedja je organizovao kviz o tome koliko dobro poznajemo Francusku i grad Pariz (geografski, monumentalno, politicki) i za svaki najbrzi tacan odgovor dobijali smo mali privezak sa Ajfelovim tornjem sto je svima podiglo ushicenje i nestrpljivost. Pedja(vodic) je bio upravo najbolji vodic s kojim sam ikada bio na nekom putovanju. Covek je olicenje pristojnosti, uljudnosti i neko ko ima sluha za zahteve svake vrste svih tih razlicitih putnika. Cini mi se da je 15 godina ziveo u Parizu te je francuski pricao tecno i u svakom trenutku znao da nam odgovori na svako pa i najspecificnije pitanje. Putovali smo preko Verone I Milana a vodic pedja je i u tim gradovima za jako kratko vreme uspeo da nas uputi u najbitnije ulice kako ne bismo otisli iz tih gradova praznih secanja. Za vreme boravka u Parizu bilo je nekih kradja u hotelu od strane lopova sa ulice a vodic je svakog putnika opremio zajednickim odlaskom u policiju i davanjem izjava na francuskom sto nikako ne bi bilo moguce da je kao 99% drugih vodica i zna jezik tek toliko da se sporazume jer Francuzi slabo pricaju engleski a i ono sto znaju-ne zele.

2 godine nakon putovanja , ceo boravak mi je u izuzetnom secanju, sto zbog odlicne komunikacije sa vodicem sto zbog atmosfere u autobusu medju putnicima. Svako ko je u dilemi neka je odmah odstrani posto je Plana Tours zaista srz profesionalizma i organizacije i sigurno necete pogresiti !

Doček Nove godine
    Pariz NOVA GODINA
    December 2014
    Apart city Paris Bobigny

Bojana Stojanovic's picture
    Bojana Stojanovic
    1.67

Rezervisala sam putovanje za dve osobe za Bec u terminu 10-14.11.  Videli smo da saradjuju sa hotelom Piramida koji nam je bio zelja ( zbog bazena i spa centra) ali tada se jos nije znalo koji ce nam hotel biti. Aranzman je kostao 89 e za putnike koji uplate ranije a kasnije je bio 99. Mi smo uplatili po 89, posle par dana nam je dodeljen hotel i to bas zeljena Piramida. Ja sam pozvala agenciju da proverim i oni su mi potvrdili. Posle par dana su iz moje subagencije preko koje sam uplatila takodje zvali da provere i isto su im rekli da smo u Piramidi. U medjuvremenu su se rasprodali aranzmani po 89e i ostali su samo oni po 99. Par dana pred put na sajtu je stajalo da je Piramida rasprodata i bukiran je jos jedan hotel Bosai za ostale putnike. Medjutim kada smo dosli na mesto sastanka vodic nam je rekao da smo u tom drugom hotelu jer je puno njih intervenisalo za Piramidu! Ja sam bila u soku jer smo mi poneli kupace kostime i lagane stvari za bazen i spa, zato sto smo isplanirali da od 3 dana 2 provedemo na taj nacin! Navodno hotel Bosai isto ima 4 zvezdice, medjutim nije ni prici Piramidi. Uplatili smo medju prvima a nekim cudom smo dospeli na kraj vodicevog spiska koji je imala kod sebe. Tacno je neko ko je uplatio posle nas, na neki nacin zauzeo nase mesto u tom hotelu. Jos neki ljudi su se zalili da im se isto dogodilo. Ja sam pozvala vlasnika agencije Vaske ga zovu ( posto nas je on vozio od Cacka do BG-a) javio mi se saslusao sta imam da kazem, rekao proverice i nikada se vise nije javio. Tada sam zvala svog subagenta preko kog smo uplatili zena nije znala sta da radi. Zvala je takodje vlasnika i poslala mu poruku, niti je odgovorio ni na poruku ni na poziv. Autobusi losi, vozaci jedina pohvala, mnogo putnika se zalilo da im je bilo ledeno od klime, muzika prejaka,a nocno svetlo u busu ne radi vec negde i negde tokom cele noci svetle ploce kao reflektori. Vodic nije los ali se mnogo ponavlja, 3 puta prica isto pricu i fale neki interesantni detalji koje ostali vodici vole da dodaju tj dopune istorijske cinjenice. Dosta putujem tako da znam kako treba da izgleda organizacija dobrog putovanja. Sve u svemu-nikako ne preporucujem Planu , zaobidjite je. Imate mnogo bolje agencije koje vas nece lagati.

Your rating: 2

Ivana's picture
    Ivana
    9.50

Putovala sam preko ove turisticke agencije letos na more u Grcku. Sve pohvale na racun dve Maje, Maje vodica i Maje predstavnika agencije u Grckoj. Hvala na svemu

Leto za mlade
    Grčka
    August 2016

Milica Knežević's picture
    Milica Knežević
    7.17

Danas, nedelju dana nakon povratka iz Beča, i dalje mi je celo to putovanje nekako nedovršeno... U programu Vašeg aranžmana lepo je pisalo (citiram):

''2. Dan: PARNDORF / NEŽIDERSKO JEZERO – BEČ Dolazak u Parndorf outlet centar u jutarnjim časovima. Slobodno vreme za šoping. Putnici koji ne žele posetu tržnom centru nastavljaju putovanje do Nežiderskog jezera koje se nalazi na listi svetske baštine UNESCO-a. Jezero je poznato po zaštićenim vrstama ptica močvarnica kao i trske za uzgajanje. Danas, takođe predstavlja i mesto vikend odmora Bečlija. Slobodno vreme na jezeru. Povratak po putnike do Parndorfa. Nastavak putovanja za Beč. ''

Međutim, autobus je oko 7 ujutru stigao na pumpu koja se nalazi na oko pola sata od tržnog centra Parndorf i tu smo proveli skoro 2 sata čekajući da se tržni centar otvori. Nas par upitalo je vodiča šta je sa posetom jezeru i dobili smo odgovor da će se na jezero ići ukoliko dovoljan broj putnika bude bio zainteresovan za posetu istog (to nije pisalo u programu putovanja). I tako smo proveli ta skoro 2 sata u iščekivanju. Kada smo napokon krenuli dalje, vodič i dalje (na mikrofonu) ne spominje mogućnost odlaska na jezero, već samo u tržni centar. Nakon dolaska u tržni centar vodič je brže-bolje obavestio putnike da će ''skoknuti'' po najavljene prospekte za ''popuste'' (iako je već rekao da na 200 metara od hotela postoji veoma povoljan tržni centar). I tako je svima podelio te (kao) prospekte za ''popuste'' i gledajući u nas par slegnuo ramenima u smislu: ''Šta da vam radim?'' (!!!)

Sve u svemu, nije nam bila potrebna tolika pauza na pumpi i mogli smo svi kolektivno da svratimo na jezero (makar na pola sata) i da svratimo u taj tržni centar i svi zadovoljni... I iznervirao me je taj ravnodušan odnos vodiča... Zaista neprofesionalno... I, iskreno, to nije bilo fer....

I zaista, ukoliko i dalje u ponudi budete imali ovaj aranžman i u ovom istom hotelu, skrenite pažnju vodiču da ne potencira toliko (izvikani) tržni centar, već odvedite putnike da posete nešto zaista korisno...

Sve najbolje i mislim da se više nećemo videti.....