naslovna agencije
    puzzle group logotip putujsigurno

PUZZLE GROUP

false
    PRIVREDNO DRUŠTVO ZA TURIZAM SPECIAL TRAVEL AGENCY DOO BEOGRAD (VRAČAR)
    6.2

Jelena Stamolić
    Srednja ocena:
    2.33

PREVARANTI I LAŽOVI ! ! !

OBAVEZNO PROČITAJTE ovo ako planirate sa Puzzle-om da putujete !!!

Bila sam na Kefaloniji sa njima, u Porosu od 14. do 24. avgusta 2016. godine i ono što smo tamo doživeli nismo mogli ni da zamislimo da nas može snaći na letovanju:

- Vodič je u sred Grčke tokom putovanja u autobusu u sred noći podelio flajere za izlete koje nudi njihova agencija i rekao da imamo 15 min da se odlučimo šta ćemo jer kao mora odmah jer je već sutra prvi izlet. I tako je naravno na brzinu mnoge uhvatio u zamku da uplate odmah. Moje društvo i ja smo rekli da smo planirali da iznajmimo auto na šta je on imao komentar: "U super. A jel ste rezervisali? Niste? Teško onda da ćete moći jer je na Kefaloniji jako teško iznajmiti auto, u Porosu nema rent a car, najbliža vam je Skala al to je sada sve puno. A i skupo vam je, jedan dan je 70e. A obavezna je i medjunarodna dozvola, ja sam lično pokušao nekima da pomognem da iznajme i nikako nisu mogli čak ni preko moje medjunarodne." Naravno, iznajmili smo auto u Porosu za 30e po danu i bez medjunarodne dozvole!!!!!!

Jasno je da oni imaju interes da što više nas uzme njihove izlete i nema ničeg lošeg u tome da se reklamiraju i to potenciraju ALI DA LAŽU OVOLIKO I SMIŠLJENO TE ODVLAČE OD SOPSTVENIH PLANOVA ŠIREĆI DEZINFORMACIJE je stvarno ravno KRIMINALU!!!

- Posle 6 dana boravka u vili pitam drugog vodiča kad će da nam zamene posteljinu i peškire i obrišu sobu jer je puna peska, ona je odgovorila:" Jao ne znam šta je sa gazdama vile, trebali su to već da urade svima, razgovaraću ja sa njima, danas će vam očistiti sobe. Izvinite, stvarno ne znam što nisu". Kad su došle gazde i ljudi koji čiste, vodič nam je rekla: "E evo ih, idite im recite" Na šta smo mi rekli da nećemo da radimo posao vodiča, oni su u obavezi da to reše, a ona mrtva ladna: "Pa ne znam kako da objasnim ovim ljudima što čiste jer oni pričaju samo grčki koji ja ne znam". I bla, bla, malo natezanja... Epilog priče: SAMO SU NAŠE DVE SOBE OČIŠĆENE jer smo se bunili. Od priče da treba svima i kako je iznenadjena što već nisu očistili, nema ništa.

- Toalet papir smo sami kupovali. U vili je bila jedna zajednička kuhinja na sve nas (nije to bio problem), al problem je bio što su postojale samo 2 viljuške!!!

- Zadnjih 5 dana nije bilo tople vode, tek je zadnji dan puzzle kupio gorivo na koje vila greje vodu jer smo već poludeli pa su morali.

- Od tzv narukvica koje su ljudi kupili jer im je sa istima obećano ne znam koliko popusta na sve i svašta, naravno nije bilo ništa. Za dzabe su ih nosili sve vreme putovanja i ni za šta im nisu služile jer gde god da su bili iste su cene bile i za njih i za sve ostale koji ih nisu imali.

- Žurke na koje su ih vodili su katastrofa: ljudi su kao stado ovaca za šišanje vodjeni u kafice u Porosu kad ti kafici nemaju posla i kad su prazni, a na dan kad je jedan od tih kafica imao uzivo muziku i puno gostiju Puzzle ih je odveo u Skalu u neki napucani klub koji je bio prazan i gde je osim grupe iz naše vile bilo još 5 ljudi i gde su pivo i čaša kisele vode koštali 11e dok su vodiči i vozači za svoj sto dobili 2 flaše žestine i to : votku i viski chivas regal !!!

- Zadnjeg dana su nam saopštili da nam trajekt sutradan za povratak ne kreće u 14 30h kako je planirano, nego u 08 30h ujutru!!! Kad se nekoliko nas iz vile pobunilo kako je to rano i kako smo planirali to prepodne da iskoristimo na plaži i da se pripremimo za put, da kupimo suvenire, oni su nam rekli da možemo da biramo: ili u 08 30h ili tek u 19 00h uveče. Kad smo mi počeli da razmišljamo o tom trajektu u 19 00h, vozači su počeli da se deru (urlaju) na nas kako nismo normalni, kako će oni da provedu ceo dan u Porosu pa celu noć da voze pa i sledeći dan (kao da nikad nisu noću vozili... i dalje ne razumem taj deo što su se uopšte vozači pobunili), kako je njima naša bezbednost na prvom mestu a mi kukamo što nemamo toplu vodu da operemo kosu i što nismo kupili suvenire. A da... Jedan od vozača je iskomentarisao: "To sve treba puškom, jednog po jednog..." Na kraju su vozači pretili da će ako budemo išli tim trajektom u 19 00h namerno voziti tako da će morati da naprave pauzu od 9h u sred Makedonije na nekoj pumpi pa ćemo da vidimo kako ćemo se provesti, pa smo pod tolikim pritiskom i pretnjama morali da pristanemo na taj trajekt u 08 30h. I isti ti vozači su vozili od Kefalonije do Beograda u papučama-japankama, toliko o profesionalizmu i naglašenoj bezbednosti.

Ima još dosta toga, a i ovo što sam napisala je previše. Želim samo da skrenem pažnju na to da je postava ove agencije u Kefaloniji najgora i da nigde nisu ovoliko bezobzirni kao tamo. Svuda ima sličnih problema, ali ovo sve na jednom mestu možete doživeti samo sa PUZZLE-om u Porosu!!!!

I da se razumemo: Kefalonija je prelepa, mi smo se super proveli u sopstvenoj režiji, svaka preporuka za Kefaloniju, al naravno idite sa bilo kojom drugom agencijom da Vas ne bi bolela glava kad se vratite u smeštaj.

Your rating: 1

Snezana Nikolic
    Srednja ocena:
    10.00

Prošlo leto sam putovala u Tursku sa ovom agencijom. SVE POHVALE ZA ORGANIZACIJU I SJAJNE VODICE Gorana Jegesa i Stefana Dimitrije ica. Fakultativni izleti, boravak, sve je bilo odlično.