Putovanje u Istambul

Dragana Cvetković
Srednja ocena:
2.00

Ovom prilikom zelim svima da kazem da je ovo naj gora agencija sa kojom sam putovala. Direktorka agencije Lavli Maja nam je bila vodic na putovanju do Istambula.
Toliko neljubazna i arogantna zena koja uopste nije za vodica niti za ovaj posao. Po ulasku u autobus odmah nam je saopstila da je zabranjeno da se jede u autobusu (koji je star 26 g.) i da hranu konzumiramo na pauzama.Nase prvo razocarenje nastaje na ulasku u Tursku.Svi putnici su uredno prosli carinsku kontrolu, ali autobus nije, obzirom da u Tursku ne moze da ude autobus stariji od 15 g. (a nas je napominjem imao 26.g.) Uz neko sturo objasnjenje gospoda Maja nam je to saopstila, a svi mi putnici smo ubedeni da je ona to znala i da je svesno krenula na put sa takvim autobusom misleci da ce turski carinici progledati kroz prste.
U celu pricu se ukljucuje vozac autobusa Milan koji je inace i vlasnik tog eminentrnog prevoznog sredstva ( J.Kostic neki prevoznik iz Beograda) i pocinje da na nase negodovanje urla na putnike kako smo sverceri koji hoce jeftino da odu u Istambul. Granicu smo presli u 5,30 a novi autobus iz Istambula je stigao u 10,05.Po ukrcavanju krecemo za Istambul i stizemo u hotel oko 13,30 (sto znaci da vam je upropasceno pola dana za setnju po Istambulu). Hoteli nisu bili razocarenje sto smo svi ocekivali i jedino njih u celoj prici realno mogu da pohvalim.
Ali nase putesestvije se tu ne zavrsava na zalost. Sledi povratak za Beograd. Ukrcavamo se u drugi autobus koji je dosao iz Beograda a licio je ne na turisticki vec autobus za medugradski prevoz.Deo putnika smestaju u taj autobus, a deo ide kombijem kuci. Putnici naravno negoduju ponovo ali vi nemate kome da se pozalite i morate da prihvatite ponudeno jer nemate izbora.
I kao kolac na torti sva ova tragedija od putovanja se zavrsava tim sto gospoda Maja svakom ko je pored kofera imao jos neki prtljag ili dodatnu torbu u bunkeru trezi nadoknadu od 30 eura po torbi. Strasno.
Pola sveta sam prosla, ali ovakvo ponizavanje, neposlovnost i degradirenje putnika nikada nisam dozivela....

Smeštaj:
Hotel Grand Emine
Naziv prevoznika:
JM Kostić Beograd
Ova recenzija je subjektivno mišljenje putnika, a ne mišljenje kompanije putuj sigurno.